Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.
Logotipų kūrimas
VEIKLOS_SRITYS

Brandbook’o kūrimas

Brandbook’o kūrimas arba kitaip Stiliaus knygos kūrimas

Firminis stilius – bet kurios įmonės ar organizacijos grafinis komunikavimo stilius, kuriantis jos atpažįstamumą. Bendradarbiaujant dizaineriams, ženklodaros, maketavimo specialistams, įmonės atstovams, sukuriamas originalus, vientisas ir įsimintinas visų su įmonės atributika susijusių produktų apipavidalinimas, atitinkantis kompanijos specifiką ir ypatybes.

Brandbook'o kūrimo kaina
nuo 2.200 / 4.000 €

 

Brandbook'o kūrimas, Logotipo kūrimas, logotipų kūrimas

 

Stiliaus knyga kuriama kiekvienam prekiniam ženklui individualiai. Tai padaryti svarbu tik sukūrus verslą: skirtingose platformose (internete, reklamose, pakuotėse ir kitose vaizdinėse priemonėse) taip pat reprezentuojamas prekinis ženklas ne tik lengviau įsimins, atkreips dėmesį, bet ir suteiks profesionalumo ir patikimumo įspūdį. 

Nors visos stiliaus knygos skiriasi, dauguma jų turi šias dalis: įvadą, logotipą, spalvų paletę, šriftus, nuotraukas, iliustracijas ir viešosios komunikacijos elementus. Visus juos sukurti ir suderinti gali tik aukštos kvalifikacijos specialistai. Be to, jie atsižvelgs į jūsų verslo idėją, patars, kas būtų naudingiausia jums, nes pagrindinis tikslas – kad jūsų prekinis ženklas būtų lengvai įsimenamas ir parduodamas.

Brandbook’as – kas tai?

Firminio stiliaus knyga

Brandbook’as vadinamas įvairiai: stiliaus knyga, stiliaus vadovu, stiliaus gidu, prekinio ženklo vadovu, firminio stiliaus aprašymu ir pan. Kaip bebūtų pavadintas, esmė išlieka ta pati: tai yra knyga, skirta išlaikyti prekinio ženklo vientisumui. Joje galima rasti pagrindinę verslo idėją ir standartinius prekinio ženklo elementus, spalvas, šriftus ir kitas vizualinės raiškos detales. 

Brandbook’as itin naudingas patiems įmonės darbuotojams, ypač dirbantiems grafikos ir marketingo srityse, – tai yra prekinio ženklo vizualinių elementų naudojimo instrukcija. Nuosekli komunikacija atrodo daug profesionaliau.

Norint, kad verslas būtų sėkmingas, būtina vientisa komunikacija – tokie pat logotipai, spalvų deriniai, šriftai, kiti vizualiniai elementai. Stiliaus knyga yra tam tikra instrukcija, kurioje nurodyta, kaip vienus ar kitus elementus naudoti.

Stiliaus knygos sandara kiekvienu atveju skiriasi. Ten gali būti nurodyti ir aprašyti tik pagrindiniai – svarbiausi – stiliaus elementai, bet gali būti ir kelių šimtų puslapių vadovas, kuriame būtų visi įmanomi stiliaus detalių naudojimo variantai, taip pat ir tai, kaip tam tikrų atributų naudoti negalima. Dažniausiai pasitaikančios sudedamosios dalys yra logotipas, jo naudojimas, dydžiai, spalvos, šriftai ir tipografija, nuotraukos ir kiti vizualiniai elementai.

Firminio stiliaus formavimo procesas

Logotipų kūrimui dažniausiai naudojamos programos:
Adobe Illustrator, Corel Draw, Adobe PhotoShop ar kitos nemokamos programos, kurias galima rasti internete.

 

Brandbook'o kūrimas, firminio stiliaus formavimo procesas

Kas sudaro Brandbooką?

Firminio stiliaus knygos sandara

 

Brandbook'o kūrimas, Firminio stiliaus knygos sandara

 

Brandbook'o sandara

Firminio stiliaus knyga labai svarbi kiekvienam verslui – ji padeda siekti nuoseklaus ir vientiso marketingo. Nors kiekviena knyga skirtinga, sukurta konkrečiai tam tikram verslui, dauguma jų turi tam tikras dalis. Pirmiausia – logotipą ir įvairius jo variantus: stačią, gulsčią, kvadratinį, stačiakampį, spalvotą, nespalvotą ir t. t. Be to, nurodoma, kaip logotipas turėtų būti naudojamas: jo išmatavimai, maksimalus ir minimalus dydžiai, tarpai, spalvų kombinacijos ir pan.

Be to, aprašomos visos naudotinos spalvų kombinacijos – ne tik logotipe, bet ir kituose atributuose: aprangoje, biure, produkcijoje. Taip pat turėtų būti nurodoma, kokių spalvų ir jų derinių reikia vengti.

Dar vienas svarbus stiliaus knygos elementas – šriftai (tipografija). Netvarkingi, nenuoseklūs šriftai sudaro tokį pat – netvarkingą ir nenuoseklų – prekinio ženklo įspūdį. Turėtų būti nurodomi ne tik patys šriftai, bet ir jų deriniai, pavadinimai, skirtingi šriftai antraštėms, pagrindiniam tekstui, instrukcijoms ir visiems kitiems galimiems tekstams. Svarbu atkreipti dėmesį ir į lygiavimo taisykles, raidžių dydį, tarpus tarp eilučių, atstumus nuo kraštų ir t. t.

Nuotraukos – ne mažiau svarbus firminio stiliaus knygos elementas. Įmonės įvaizdis priklauso nuo jų nuotaikos: kokybės, stilistikos.

 

Samprata

Brandbook’as, dar vadinamas stiliaus knyga, yra firminio stiliaus atributų naudojimo instrukcija. Joje nurodomi spalvų deriniai, logotipai, šriftai ir kitos prekinio ženklo reprezentavimo detalės, taip pat jų naudojimo aplinkybės. Pagrindinis firminio stiliaus knygos privalumas – ji padeda išlaikyti stiliaus vientisumą, kad verslas būtų lengviau pastebimas, išskirtinesnis ir įsimenamesnis. Brandbook’u naudojasi visi įmonės darbuotojai, ypač susiję su vizualiniu reprezentavimu. Sėkmingo verslo paslaptis – nuosekli komunikacija, o stiliaus knyga nuo jos neatsiejama.

Brandbooko naudingumas

Firminio stiliaus naudingumas

 

Brandbooko kūrimo naudingumas

Prekės ženklo kūrimo kaina
 

Brandbook’o kūrimo kaina

Prekės ženklas – labai svarbi įvaizdžio dalis

Brandbook’as gali būti sudarytas iš kelių dalių, bet gali būti ir iš daug, taigi kaina priklauso nuo užsakovo poreikių ir lūkesčių. Savaime suprantama, kad sukurti tik logotipą kainuos pigiau nei visą firminį stilių. Be to, kaina priklauso ir nuo darbuotojo žinių, įgūdžių ir laiko. 

Profesionalūs specialistai jums patars, kiek ir kokių firminio stiliaus atributų jums gali prireikti, ir padės priimti jūsų verslui naudingiausią sprendimą. Nepamirškite, kad įvaizdis labai svarbus prekinio ženklo sėkmei, todėl investuoti ne tik verta, bet ir būtina

Brandbook'o kūrimo kaina kiekvieną kartą priklauso nuo individualaus atvejo. Preliminariai galime įvardinti, jog brandbook'o kūrimo kainos prasideda nuo €2.000 / €2.800, be PVM.

Domina brandbook'o kūrimas?

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?