Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Detalesnę informaciją apie naudojamus slapukus, bei kaip atsisakyti savo sutikimo, galite rasti čia.
Logotipų kūrimas
VEIKLOS_SRITYS

Pavadinimo kūrimas įmonėms

Pavadinimai įmonėms, prekėms ir paslaugoms

Prekės ženklo pavadinimas yra tarsi jo vizitinė kortelė – su juo potencialus klientai susipažįsta pirmiausia ir jis dažniausiai nesikeičia visą gyvavimo laikotarpį. Pavadinimas turi būti išskirtinis ir įsimintinas, kad vartotojai jus visur atpažintų.

Pavadinimo kūrimo kaina
nuo 1.500 / 1.800 €

 

Pavadinimų kūrimas, prekės ženklų pavadinimų kūrimas, pavadinimai

 

Prekės ženklo pavadinimas yra tarsi jo vizitinė kortelė – su juo potencialus klientai susipažįsta pirmiausia ir jis dažniausiai nesikeičia visą gyvavimo laikotarpį. Pavadinimas turi būti išskirtinis ir įsimintinas, kad vartotojai jus visur atpažintų. Tai itin svarbu sėkmingam verslui ir jo komercinei sėkmei.

Netinkamas, neaiškus pavadinimas gali lemti įmonės ar prekės ženklo neatpažįstamumą, sudėtingą įsitvirtinimą rinkoje, daugiau lėšų, kurias turėsite skirti reklamai, taigi nereiktų rinktis įmantraus, neaiškaus pavadinimo, kurį sunku ištarti.

Kartais pavadinimai atspindi tai, kuo verslas užsiima. Taip pat pavadinimuose nevengiama skolinių ar naujadarų. Tiesa, tokiu atveju jie dažniausiai nebūna susiję su pačiu verslu ir reikia daugiau investuoti į reklamą.

Sugalvojus įmonės, prekės ar paslaugos pavadinimą, būtina patikrinti, ar toks dar neegzistuoja, ir tik tada jį užregistruoti.

Pavadinimo kūrimas kompanijoms

Įmonės pavadinimas gali lemti jos atpažįstamumą, įsimenamumą, taigi ir komercinę sėkmę. Tai yra svarbiausias jūsų verslo akcentas, jo vizitinė kortelė, todėl reikia skirti dėmesio tiek kūrybiniam procesui, tiek teisiniams aspektams.

 

Pavadinimų kūrimas įmonėms, kompanijoms, prekės ženklams

Prekės ženklo pavadinimo kūrimas

Geras kompanijos ar prekės ženklo pavadinimas - didelė pridėtinė vertė įmonės sėkmei

Pasirinkti gerą pavadinimą itin svarbu kiekvienam naujam prekės ženklui. Tai yra didelis iššūkis – vienas didžiausių, su kuriuo susidursite kaip verslo savininkas. Priėmę tinkamą sprendimą, galite tapti naujuoju „Google“ ar „Coca-cola“. Pasirinkę blogai – dar vienu niekam nežinomu prekės ženklu.

Nors sugalvoti pavadinimą gali atrodyti nesudėtinga, užduotis išties nėra tokia paprasta – juk yra tiek žodžių, raidžių ir simbolių, iš kurių galima pasirinkti. Dažniausiai procesas reikalauja ne tik daug žinių ir pastangų, bet ir laiko, todėl vienas geriausių pasirinkimų, kuriuos gali padaryti naujo verslo savininkas, yra kreiptis į profesionalus. Investicija į prekės ženklo pavadinimą yra investicija į jo sėkmę.

Specialistai, turintys reikiamų žinių ir patirties, padės pavadinti jūsų prekės ženklą taip, kad būsimi klientai jį lengvai įsimintų, atpažintų ir juo pasitikėtų.

Profesionalai tarsis su jumis ir atsižvelgs į verslo esmę – kokia veikla užsiimsite, kokia pagrindinė jo idėja ir siunčiama žinutė. Be to, svarbu išsiaiškinti būsimo prekės ženklo viziją – kodėl jis egzistuoja, misiją – tikslą, kurio siekiate, ir vertybes – kaip darote tai, kuo užsiimate. Šie prekės ženklo „charakterio“ aspektai turi itin daug įtakos jūsų prisistatymui būsimiems klientams – prekės ženklo pavadinimui.

Tik suformulavus šiuos dalykus, galima pradėti patį kūrimo procesą. Dažniausiai prekės ženklų pavadinimai patenka į kelias kategorijas: vieni apibrėžia veiklą, kiti yra tiesiog sugalvoti neegzistuojantys žodžiai, dar pasitaiko metaforų, akronimų ar sudurtinių žodžių.

Sėkmingi prekės ženklų pavadinimai yra įsimintini ir lengvai ištariami, išskiriantys jus iš būrio konkurentų ir pritraukiantys potencialius vartotojus. Jei planuojate plėstis į užsienį ar jūsų pagrindiniai klientai – užsieniečiai, reikia atsižvelgti ir į tai: prekės ženklo pavadinimas turi būti jiems suprantamas ar lengvai išverčiamas.

Kiek svarbus įmonės ar prekės ženklo pavadinimas?

Pavadinimas gali atskleisti jūsų kompanijos ar prekės ženklo istoriją, vertybes, tikslus, išskirtinumą, požiūrį, reprezentuoja produkciją arba paslaugas ir kt.

 

Pavadinimo kūrimo paslaugos

 

Kodėl svarbus pavadinimas?

Kuriant naują įmonę ar prekės ženklą, tinkamo pavadinimo pasirinkimas – vienas svarbiausių žingsnių: jis apibrėžia, reprezentuoja, padaro jus atpažįstamą ir plečia lojalių klientų ratą.

Pavadinimas gali atskleisti jūsų kompanijos ar prekės ženklo istoriją, vertybes, tikslus, išskirtinumą, požiūrį, reprezentuoja produkciją arba paslaugas ir kt. Kitaip tariant, geras pavadinimas yra būtinas sėkmingam verslui. Tai yra jūsų įmonės ar prekės ženko veidas – su juo potencialūs vartotojai susiduria pirmiausia, todėl jis turi būti išskirtinis, įsimenamas ir ilgalaikis.

Suprantama, kad, norint palikti gerą įspūdį, pavadinimui, kaip ir veidui, reikia skirti daug dėmesio.

 

Kodėl verta patikėti pavadinimo sukūrimą profesionalams?

Sukurti sėkmingą įmonės ar prekės ženklo pavadinimą yra didelis iššūkis. Pats kūrimo procesas reikalauja ne tik žinių, laiko, patirties, bet dažnai ir intuicijos. Naujų verslų ar prekės ženklų kūrėjai dažniausiai neturi daugumos šių dalykų – nei reikiamų žinių, nei patirties, o laikas irgi beveik visada būna suskaičiuotas.

Kreiptis į profesionalą, kad sukurtų pavadinimą jūsų įmonei ar prekės ženklui, yra geras pasirinkimas. Nors profesionalios paslaugos kainuoja, tai yra reikalinga investicija į verslo sėkmę. Specialistai, užsiimantys pavadinimų kūrimu, atsižvelgs į jūsų verslo idėją, vertybes, tapatybę, siunčiamą žinutę, kartu aptars būsimos įmonės ar prekės ženklo viziją ir misiją, ir pasiūlys bent kelis variantus – tokius, kurie atskleis jūsų verslo charakterį, pritrauks potencialius klientus, sukurs teigiamas asociacijas jų galvose. Be to, profesionalai pasirūpins, kad pavadinimas atitiktų visus būtinus teisinius aspektus

Domina pavadinimo kūrimas?

Jūsų duomenys
 
Kaip su Jumis susisiekti?